HI. I'M BOBS.

16 marca 2009

Metalowo.

Filed under: Shit. — Tagi: , , , — pionierka @ 20:07

Ja się tylko proszę tytułem nie sugerować, bo on może sie odnosic tylko (jeśli już) do naszyjnika zrobionego ze smyczy dla psa.
Tytuł nie ma związku więc z … hmmm … stojem ? Kreacją ? Chyba nawet nie można tego tak nazwać. Tytuł nie ma wiec związku z notką.

dsc02262

dsc02263

dsc022721

Jakos nie mam weny zupełnie. Znów musze to powiedzieć, ale to przez stres i ciągłą bieganinę. Zresztą nieważne – kocham te buty, naprawdę !

Chyba tylko tyle (aaaaaaaa, zzzzzzzz i chrrrrr..) chciałam na dzień dzisiejszy powiedzieć.

sweter – sh

legginsy – terranova

buty – deichmann

łańcuch – smycz dla psa ;D

I fajnie, że tą smycz w ogóle widać ;p

Reklamy

8 marca 2009

Konkursowo.

Filed under: Lifestyle. — Tagi: , , , , — pionierka @ 20:13

Jak człowiek bierze udział w konkursach i jeszcze mu idzie dobrze, na tyle, ze przechodzi do wojewódzkiego etapu (przepraszam, muszę sie troszkę poprzechwalać ;))), to ise musi jakoś elegancko ubrać. Nigdy nie znosiłam być elegancka. Dopóki nie założyłam na elegancką okazje koszuli taty ;D raz, że juz mi przyniosła szczęście w poprzednim etapie, dwa, jest wygodna. No i ładna. I obszerna, co się naprawdę liczy. 🙂

Poprzedni etap był więc taki:

dsc013022

dsc012842dsc012962

koszula – tatowa

spodnie – C&A

szal – prezent od cioci

zegarkowisiorek – prezent od cioci


Natomiast wczoraj …

dsc02218

dsc02217

koszula – tatowa

dżinsy – pewnie z jakiegos supermarketu

broszka – I Am

Teraz pozostaje mi trzymać za samą siebie kciuki …;p

1 marca 2009

Przedwiosennie.

Filed under: Lifestyle. — Tagi: , — pionierka @ 19:01

Nie chcę zapeszać, ale nadchodzi wiosna !

Cieszę się podwójnie – zwłaszcza, że i ten tydzień był całkowicie zajęty. No i doszły do tego zdarzenia nieprzyjemne. W każdym bądż razie czując wiosnę zaszalałam, wbijając się w spódnicę znalezioną w szafie mamy ;p. I zakładając ją jak sukienkę (na spódnice noszone jak sukienki ogarnął mnie szał :)) . Efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania – własna matka mnie nie poznała ! 🙂 Widziała mnie na mieście z K, i myśląc, że to nie ja, nabrała podejrzeń, że się gdzieś szlajam o melinach ;).

Na zdjęciach niewiele widać. Czy to jednak ważne w obliczu WIOSNY ?

dsc021051

dsc02107

dsc02122

dsc021131

dsc02132dsc02129

A teraz najlepsze:

dsc02121

Niebo też wyszło powalająco … no po prostu kocham te debilne zdjęcia od dołu.

bluzka – nie mam pojęcia skąd

kurtka – z szafy

szal – z szafy

spódnica – mamy

torebka – mamy

rajstopy – narciarskie 😀

skarpety – po tacie

buty  – po babci

kolczyki – jarmark dominikański.

Blog na WordPress.com.