HI. I'M BOBS.

1 marca 2009

Przedwiosennie.

Filed under: Lifestyle. — Tagi: , — pionierka @ 19:01

Nie chcę zapeszać, ale nadchodzi wiosna !

Cieszę się podwójnie – zwłaszcza, że i ten tydzień był całkowicie zajęty. No i doszły do tego zdarzenia nieprzyjemne. W każdym bądż razie czując wiosnę zaszalałam, wbijając się w spódnicę znalezioną w szafie mamy ;p. I zakładając ją jak sukienkę (na spódnice noszone jak sukienki ogarnął mnie szał :)) . Efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania – własna matka mnie nie poznała ! 🙂 Widziała mnie na mieście z K, i myśląc, że to nie ja, nabrała podejrzeń, że się gdzieś szlajam o melinach ;).

Na zdjęciach niewiele widać. Czy to jednak ważne w obliczu WIOSNY ?

dsc021051

dsc02107

dsc02122

dsc021131

dsc02132dsc02129

A teraz najlepsze:

dsc02121

Niebo też wyszło powalająco … no po prostu kocham te debilne zdjęcia od dołu.

bluzka – nie mam pojęcia skąd

kurtka – z szafy

szal – z szafy

spódnica – mamy

torebka – mamy

rajstopy – narciarskie 😀

skarpety – po tacie

buty  – po babci

kolczyki – jarmark dominikański.

6 Komentarzy »

  1. Spódnica bardzo ładnie wiosenna 🙂

    Komentarz - autor: Agata Natalia — 1 marca 2009 @ 19:31

  2. Z tego co widać to po prostu SZAŁ!!! 😉 bardzo mi się podoba! szczególnie kiecka:)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    Komentarz - autor: ALLAS STYLE — 1 marca 2009 @ 20:11

  3. aaa, zazdroszczę spódnicy! też taką chcę. oryginalny zestaw, podoba się.

    Komentarz - autor: Gia — 2 marca 2009 @ 21:59

  4. Zdjęcie od dołu, kosmiczne.

    Komentarz - autor: Life Metodology — 3 marca 2009 @ 14:18

  5. robiąc wytrzeszcz, chcesz mieć większe oczy? Wygląda to bardzo nienaturalnie.

    Komentarz - autor: L. — 12 marca 2009 @ 15:17

  6. Torebka i spódnica!!
    obłędne!!

    Komentarz - autor: thegreenturban — 13 marca 2009 @ 18:47


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Dodaj komentarz

Stwórz darmową stronę albo bloga na WordPress.com.