HI. I'M BOBS.

25 czerwca 2009

Sklepowo.

Filed under: Lifestyle. — Tagi: , — pionierka @ 22:56

Pogoda jaka jest, każdy widzi. Snuje się i narzekam. Mam pełną głowę stylizacyjnych pomysłów, ale na pogodę wakacyjną przeznaczonych. Jedyne co mi zaświtało to założenie starych działkowych spodni taty. Straszne boje musiałam przeprowadzic, by wyjść w nich z domu. W końcu podciągnęłam je wyżej na tyłek ;p. Zdjęcia absolutnie nie oddają stroju. Na żywo wyglądało to lepiej … A pochodzą z Obi i spod Obi, gdzie wybraliśmy się w celu nabycia rzeczy na remont łazienki.

DSC03704

DSC03707

DSC03708

DSC03709

DSC03710

DSC03711

kurtka, top, spodnie – po tacie

legginsy – terranova

buty – po babci

torebka – po mamie

PS. takie małe zmiany na stronie – zlikwidowałam adresy polskich szaf, bo zaglądam na wszystkie, a wyróżnianie kilku było grubą niespraweidliwością.

PPS. dostałam się do wymarzonego liceum i to światełko w tunelu ! jutro jadę złożyć papiery i koniec do września :)))

PPPS. humor w sumie dopisuje mi również na myśl o pobycie na działce … te 3 dni w innym klimacie zawsze dobrze mi robią.

4 Komentarze »

  1. ale masz fajną kurtkę po tacie!
    gratulacje 😉

    Komentarz - autor: WERONIKA — 26 czerwca 2009 @ 12:09

  2. hehe ;pp a teraz zestawienie kojarzy mi się z kowbojskimi klimatami 😀 dziki zachód i te sprawy 😀 spodnie mi sie podobają najbardziej 😀

    Komentarz - autor: nofik — 26 czerwca 2009 @ 14:30

  3. aaaaaaa spodnie taty 😀 zarąbiście 😀 mój ma fajne kraciaste flanelowe koszule ale ta, w której mam ostatnio zdjęcie to nie jest jego tylko mojaaa własnaa 😀

    Komentarz - autor: nofik — 26 czerwca 2009 @ 14:32

  4. Te buty są świetne ! 😀 Heh.. Wszystkim coś porwałaś 😉 Mamie, tacie, babci.. No i proszę jaki ładny zestaw z tego powstał! 🙂

    Komentarz - autor: Filozofka — 26 czerwca 2009 @ 18:15


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Dodaj komentarz

Blog na WordPress.com.