HI. I'M BOBS.

13 sierpnia 2009

Rainbow on my legs.

Filed under: Lifestyle. — Tagi: , , , , — pionierka @ 14:58

Mam spore tyły. Dwa tygodnie byłam odcięta od internetu, no więc teraz MAM TE TYŁY. Zdjecia powstały też jakieś dwa tygodnie temu … a nawet ponad, tylko nie zdążyłam już ich wstawić. Powiem tylko: kocham jarmark! Kocham legginsy! Przyszły mi z pomocą, kiedy miałam tak strasznie posiniaczone, podrapane i poranione nogi, dodatkowo całe w kropki po depilacji, i choć był upał, czułam się znakomicie.

DSC04631

DSC04632

DSC04636

DSC04637

DSC04639

DSC04640

DSC04641

DSC04645

DSC04649

DSC04659

DSC04661

DSC04663

DSC04664

DSC04671

DSC04673

top – po tacie

legginsy – Cubus

buty – CCC

sznurówki – Deichmann

torba – po mamie

piesek – flo

No i tak na zakończenie – moja nowa obsesja:

DSC04721

Nie kupiłam ich, bo nie mam na tyle kasy aktualnie… Ale dobrze chociaż, że Deichmann oferuje takie ceny, że troszkę pooszczędzam i będę mogła je kupić… A kocham je. Szaleję zresztą na punkcie sznurowanych retro bucików, sama jestem posiadaczką jednaj cudnej pary, ale jeszcze nie miałam okazji ich założyć.

Żeby szafiarskości stało sie zadość, mówię, iż nabyłam ostatnio dwie cudne rzeczy. We wsi. W wiejskim lumpie spośród stert śmierdzących szmat (niestety, niezbyt zachęcająca atmosfera) wygrzebałam śliczną brązową kopertówkę na złotym łańcuszku za 4 złote. W sklepie z pamiątkami i antykami zaś zdobyłam piękną, falbaniastą i kwiecistą sukienkę na ramiączkach. Jestem dumna z owych nabytków, choć jeszcze ani razu nie pokazałam sie w nich publicznie 🙂

8 Komentarzy »

  1. Deichmann mówisz… to ja muszę tam biec!

    Komentarz - autor: Anna Blackie — 13 sierpnia 2009 @ 15:48

  2. oj zazdroszcze Ci tych łupow z sh, dlaczego ja nie mam czasu na takie male lumpy, tam czesto sa perelki, ale wlasnie trzeba tam byc i pogrzebac :/
    legginsy bardzo fajne

    Komentarz - autor: 6roove — 13 sierpnia 2009 @ 17:01

  3. Jaki piękne! aż dziw, że w Deichmanie takie cudo znalazłaś! rewelacyjne! a jarmarki również uwielbiam 😉 szczególnie dominikański…achh 😉

    Komentarz - autor: aggaton — 18 sierpnia 2009 @ 21:00

  4. witaj,
    jeżeli masz chęć zaglądać do mnie czasem, podaj mi proszę swój adres e-mail, którym logujesz się na bloga, gdyż od dziś mój blog będzie dostępny jedynie dla zaproszonych użytkowników,
    pozdrawiam ciepło :*

    agawa.fran@gmail.com

    Komentarz - autor: Francais — 20 sierpnia 2009 @ 14:47

  5. Leginsy są MISTRZOWSKIE!!!

    Komentarz - autor: play with fashion — 20 sierpnia 2009 @ 16:26

  6. To nie jarmark, a prawdziwe szaleństwo!!!

    Kozaczki są przepiękne. Ja przymierzałam półbuty z tej serii, o istnieniu kozaków nawet nie wiedziałam (nie było ich w moim Deichmannie) teraz będę ich wypatrywać, bo chyba dostałam takiej samej obsesji jak Ty:)

    Komentarz - autor: Emnilda — 21 sierpnia 2009 @ 10:48

  7. Wow, ja też kocham ryneczki. U nas stare miasto <.,3
    Leginsy fajne,takie elektryzujące 🙂
    I strasznie fajny to stoisko z kieszonkami zrobiomymi z domków itp 🙂

    http://www.neverlandfashion.blogspot.com

    Komentarz - autor: Daniela — 30 sierpnia 2009 @ 14:55

  8. There is definately a great deal to know about
    this topic. I love all the points you made.

    Komentarz - autor: パトリック ランニングシューズ 安心 — 28 października 2013 @ 20:22


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

