HI. I'M BOBS.

5 września 2009

The beginning.

Filed under: Fashionstyle., Lifestyle. — Tagi: , , — pionierka @ 13:16

Zaczęło się. Nowa szkoła, zupełnie nowi ludzie i zasady. Na razie poruszam się w tym nowym świecie dość niepewnie, ale podoba mi się on.
Na takie okazje jak rozpoczęcie roku często napada mnie przymus ubrania się jak najskromniej i jak najbardziej klasycznie. I ja ulegam temuż przymusowi.

DSC05549

DSC05553

koszula – po mamie

sweter – po dziadku

spódnica – terranova

torebka – po mamie

buty – deichmann

PS. Coś się stało niedobrego z jakością wstawianych zdjęć – jak podglądam posta, wyglądają dużo gorzej niż w rzeczywistości.

PPS. Kiedy ja ostatnio wstawiłam takiego strikte szafiarskiego posta ? Grubo przed wakacjami? ;D

6 Komentarzy »

  1. Heh 🙂 też zawsze chciałam mieć zdjęcia na dachu. Natomiast na mojej fotce to po prostu wypuzlowana skarpa przy autostradzie 😛 strasznie ciężko się na niej utrzymać !
    Masz świetną torbę 🙂

    Komentarz - autor: czekoladowypotwór — 5 września 2009 @ 14:34

  2. co to za torba? ona ma jakis jakby wezowy wzor? bardzo mi sie podoba 😉

    Komentarz - autor: 6roove — 5 września 2009 @ 15:12

  3. 6roove: nie, wzór to z pewnością nie wężowy, ale są to wytłoczone wzorki, które faktycznie nadają fajną fakturę 🙂 jest to moja ulubiona torba.

    Komentarz - autor: pionierka — 6 września 2009 @ 19:27

  4. Zwyczajnie i elegancko:)

    Komentarz - autor: lifemethodology — 7 września 2009 @ 20:15

  5. Ładnie, ładnie:) ale mama To za taka kiecke do szkoły to by mnie prześwięciła jak sie patrzy:P (całe szczęście juz od jakichś 2 lat jestem na studiach)

    Komentarz - autor: kasiaczek — 7 września 2009 @ 23:20

  6. Howdy, Well put together write-up. There is an problem with your web blog throughout traveler, could take a look at? Firefox nevertheless is the sector chief along with a huge part of other people will certainly miss your own superb composing therefore issue.

    Komentarz - autor: rpp 2013 lengkap — 27 października 2013 @ 7:40


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

