HI. I'M BOBS.

13 września 2009

New shoes.

Filed under: Fashionstyle. — Tagi: — pionierka @ 19:17

Muszę, po prostu musze się pochwalić 😉
Wczoraj spędzałam sobie godziny popołudniowe na chodzeniu po sklepach. Kupiłam sportowe buty, po które do Galerii przyjechałam. Chciałam też cos eleganckiego, coś na obcasie. Kiedy już straciłam nadzieję, że cokolwiek mi się spodoba, zaszłam do Street. Patrzę, w rogu sterta przecenionych butów. A na górnej półce ONE – przepiękne sandały, które osiągnęły taka cenę, że grzechem było ich nie kupić.

DSC05632

DSC05638

DSC05650

40 zł.

Czy to mądre kupować w sezonie jesiennym sandały? Nie… ale za dokładnie 39,90 równie niemądre byłoby przegapić okazję.
Szaleję za nimi, no BARDZO mi się podobają. Przy okazji zrobiłam dziś porządki w butach (i złamałam 3 przykazanie…) i 7 par wyląduje dziś na śmieciach. Takie są efekty kupowania różowych pantofelków w szpic i balerinek moro (nie pytajcie).

PS. Przepraszam za kropki na moich nogach. Nawet mi sie nie chciało obrabiać tego zdjęcia by te nieszczęsne kropki usunąć… Jak ja nienawidzę tych podrażnień! ;p.

buty – Street

16 Komentarzy »

  1. Rzeczywiście możesz być zadowolona 🙂 W pierwszej chwili pomyślałam, że to zara, więc tym bardziej i ta cena !! Super!!

    Komentarz - autor: agatiszka — 13 września 2009 @ 21:58

  2. wow ogromny obcas:)

    Komentarz - autor: aeterna — 13 września 2009 @ 22:09

  3. buty świetne. głupio, niegłupio- dużo na nie nie wydałaś, więc należy się cieszyć 🙂

    Komentarz - autor: Felicja K. — 14 września 2009 @ 1:00

  4. seksowne do granic przyzwoitości 🙂 dobry zakup

    Komentarz - autor: mala100gosia — 14 września 2009 @ 8:50

  5. Sandałki boskie i bardzo trendy :))

    Komentarz - autor: Wiola — 14 września 2009 @ 16:42

  6. Absoltnie boskie! Kupiłabym je nawet w środku zimy. Zazdroszczę łupu.

    Komentarz - autor: kukurydzazpuszki — 14 września 2009 @ 21:22

  7. Przepiękne buty! Zazdroszczę niesamowicie:)

    Komentarz - autor: kasiaczek — 15 września 2009 @ 11:44

  8. Śliczne!

    Komentarz - autor: Gia — 15 września 2009 @ 18:21

  9. Dzięki, widzę nie tylko mi się podobają, a juz myślałam, że jestem jakaś dziwna, bo sporo ich jeszcze w sklepie zostało 😉

    Komentarz - autor: pionierka — 15 września 2009 @ 21:41

  10. Też w pierwszej chwili myślałam ze to Zara, ale już sobie przypomniałam- tez zwróciły moja uwagę, głównie ceną… Ale jedne ekstrawaganckie sandały w sezonie letnim już zakupiłam. Gdyby były czarne.. Czekam niecierpliwie aż zaprezentujesz konkretny pomysł na nie 🙂

    Komentarz - autor: agacior89 — 15 września 2009 @ 22:33

  11. Ostatnio zaczynam się przekonywać do motywu wężowej skórki 😉 Poza tym kocham sandały na platformach, więc od razu mnie urzekły!

    Komentarz - autor: Aquamarine — 16 września 2009 @ 19:21

  12. no, te buty to chyba pierwsza moja rzecz w wężową skórkę. I widząc je, w jednej sekundzie przekonałam się do tegoż wzoru.

    Komentarz - autor: pionierka — 16 września 2009 @ 21:41

  13. łał, wysokie! chociaż wzór w wężową skórę mnie nie przekonuje 😉

    Komentarz - autor: PotatoEater — 17 września 2009 @ 8:51

  14. Ojej, cudne buty 😉 tylko jak na mnie za wysoki obcas ^^

    Komentarz - autor: Marrrt — 25 września 2009 @ 14:15

  15. grzechem byłoby ich nie kupić, to jest pewne:)

    Komentarz - autor: malwina — 25 września 2009 @ 15:01

  16. buty są świetne i za to cenę! – masz rację to byłby grzech:) Gartluję;] UWIEEELBIAM skórę węża;)

    Komentarz - autor: addicted — 28 września 2009 @ 18:11


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

Blog na WordPress.com.

